Доставка:
1. Доставката на
закупени продукти от детски бутик www.labella.bg се извършва от куриерски фирми
Спиди или Еконт до Ваш адрес или до офис на куриерската фирма на
територията на Република България.
2. При поръчка на стойност
над 89,99 лв. доставката е БЕЗПЛАТНА! Ако стойността е под 89.99 лв. цената за
доставка е:
- 5.49 лв. с ДДС до посочен от Вас офис на Спиди;
- 6.49 лв. с ДДС до посочен от Вас офис на Еконт;
- 8.99 лв. с ДДС до посочен от Вас адрес за доставка.
Доставка на поръчани
стоки не се извършва в Неделя и на официални празници.
3. Срок за
изпращане: Поръчка направена в рамките на работния ден до 15. 00
часа, се обработва в рамките на деня. Изключения правят дните, обявени
официално за празници. Срокът за доставка на територията на цялата страна е 1
работен ден след изпращане, но са възможни и изключения за малки населени
места, в които куриерите обслужват по график.
4. Предоставените на
сайта/онлайн магазина цени са крайни и включват всички данъци и такси,без цена
за обработване и доставка. .
4. При получаване на Продукта, Потребителят следва да провери
съдържанието на пакета за съответствия на изпратения Продукт с подадената
поръчка. При констатирани нарушения във външния вид на Продукта, Потребителят
следва да се обърне към куриера, който е длъжен да състави протокол за
увреждане на пратката и разходите за повредения Продукт се покриват от куриера.
В противен случай, Потребителят не може да направи рекламация за липси или
нарушена цялост на Продукта.
2. Плащане.
Цената на поръчана от
онлайн магазина стока може да бъде заплатена чрез следния способ:
С наложен
платеж: Потребителите на http://labella.bg заплащат стойността на
покупката и цена за доставка до офис на СПИДИ/ЕКОНТ или цена за доставка
до адрес на купувача, която се уточнява допълнително в зависимост от
параметрите на поръчаните артикули.
1. При възникване на
проблем с направена поръчка
2. В случай, че към датата
на направена и обработена поръчка някой от Продуктите не е наличен и Търговецът
не може да достави Продукта в посочените по-горе срокове за доставка или вече
не предлага поръчания от Потребителя Продукт, служител на Търговеца ще се
свърже с Потребителя на посочения от него телефон за контакт и/или на посочения
от него имейл адрес във възможно най-кратък срок с цел уточняване на
действията, които са допълнително необходими за изпълнение на поръчката или
замяната на Продукта. В случай, че Потребителят не желае да получи поръчания от
него Продукт извън посочените срокове за доставка или не желае да замени
поръчения от него Продукт с друг, то Търговецът гарантира своевременното
връщане на платената от Потребителя Продажна цена.
3. В случай, че
Потребителят е посочил неточни или неверни данни за доставка – имена, имейл,
адрес за доставка и пощенски код, телефон за контакт, което възпрепятства
извършването в срок на доставката от страна на Търговеца, то Търговецът ще
положи разумни усилия с оглед обстоятелствата, за да свърже с Потребителя за
уточняване и верифициране на коректните данни, необходими за извършване на
доставката. В този случай, максималният срок за извършване на доставката ще
бъде увеличен с времето необходимо за свързване и верифициране на коректните
данни.